2010-01-11
21:33:51

Rider omkring

Sitter just nu i min säng med datan och lyssnar på "freestyle-rider omkring" haha så himla skön och rolig låt. Kom nyss hem, Åkte hem till Bella direkt efter skolan somnade i hennes säng hehe trött som fan är jag. Sen åkte vi in mot stan oh träffa några kompisar. Stötte även på ett par sex åriga småbarn som va skit kaxiga och kallade oss hora snorungar och grejer haha patetiskt. Liksom va har man för föräldrar om man är sex år och kan ord som hora och sånt.. stackars barn. Ska i alla fall bara ta de lugnt resten av kvällen Puss

 Jag just nu i min söta rosa mjukisdress. Och dessie dröm vidare om att de va du som kom på trenden med mjukisdress. De hade jag fan när jag gick i fyran.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Annonser från BloggPartner