2010-01-12
00:38:44

Still love you :(

Jag ligger och tittar tillbaka på minnen från när de va du och jag. Kan inte låta bli att fälla några tårar men mellan dom där tårarna spricker ett så stort leende upp kan inte låta bli jag bara ler, så fort jag tänker tillbaka på den tiden så strålar jag av lycka jag känner hur de värmer i hela hjärtat. Du är de bästa, finaste, underbaraset och de allra vackraste jag någonsin sett. De kommer du alltid att vara i mina ögon. Jag saknar dig så enormt de bara skaver av längtan i mitt hjärta, jag försöker gå vidare men de tar sin tid. Glömmer aldrig när du var i england i två veckor du hade ingen mobil med dig och jag kommer ihåg hur mycket jag saknade dig, sen en dag fick jag ett sms där det stod din Gugge är hemma nu. De gick upp och ner i vårat förhållande mycket var på grund av mig jag vet. Men sen inträffade allt det här du lämnade mig, jag kunde inte andas jag trodde inte att jag skulle kunna leva längre. Jag insåg hur jävla mycket jag älskade dig. Jag bestämmde mig för att inte släppa taget och låta dig gå men jag klarade det inte. Men trotts allt så har vi ett band som aldrig kommer slitas ut, och jag tänker vänta och se vad framtiden har att bjuda på. Är det ödet att de ska vara du och jag kommer de visa sig. Men du ska veta att jag älskar dig fortfarande och kommer alltid att göra. I mitt hjärta kommer du alltid finnas

Postat av: emma

pluppan :( <3

2010-01-17 | 17:35:11
URL: http://emmalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Annonser från BloggPartner