2010-07-25
17:52:34

ny design

Nu har www.ciiiiz.blogg.se hjälpt mig med min bloggdesign :) Den är inte helt klar än de kommer lite mer ändringar senare! :) Packar lite smått nu så ska jag snart åka hem till pappa på landet. De spöregnar här i Gävle så ikväll ska jag och Elicia kolla på film och köpa massa godis :D Idag kommer jag hinna uppdatera mycket ;)
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-25 | 23:00:13
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Annonser från BloggPartner