2010-01-28
16:45:33

:)

Blogg.se har krånglat darför jag inte har skrivit. Idag hade vi bara skola från kvart över åtta till tolv. Är hemma hos ida nu, ligger i hennes säng med en varsin data snart kommer väl casper också, idas pojkvän. Ikväll är de "bal" för alla nior i gävle, så måste väl börja fixa mig snart :) Imorn är de fredag igen! Äntligen. Imorn var vi ju i uppsala de va skojigt, fick gå runt på stan och kika lite sen va vi på museum och jag såg en riktig mumie! Ganska äckligt tycker jag tänk liksom att dom ställer ut en 2000 år gammal människa haha jaja skit samma. Nu ska jag kila vi hörs peepz. Kan bjuda på lite fina bilder jag knäppte idag också








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Annonser från BloggPartner