2010-08-23
23:05:13

vääärk aj

Sitter i sängen just nu, ska sova alldeles strax eftersom de är skola imorgon. Och har fortfarande ont i mina öron! Idag har de värkt hela dan, så ska ringa hälsocentralen nån dag :) Min syster har öroninflamation nu, smittas det eller? Men nej nu måste jag sova om jag ska orka med skolan imorn

 Min skola
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-24 | 15:52:22
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Annonser från BloggPartner